Ay günaydınlar ama günler çok aydınlık olmuyor benim için ya anlamadığım daha öncede benzer post açtım kızlar . Şu çocuğa ne oldu ya her gece 4 gibi kalkar mama veririm okey sonra uyurdu sabah 7 ye kadar ama şimdi 4 te kalkıyor mama veriyorum evet ama gözler kapalı el kol hareket huzursuz . Ayağımda sallıyorum uyutuyorum tamam dalıyor ama o da 5 buçuk 6 ya kadar sonra yine beşiğinde pat pat dönüyor yattığımız oda çokta sıcak değil ama delirdim yaa dün akşam da mama verecekken uyku öncesi Allahm ağlama krizleri nasıl asla içmedi zor sakinleştirdik. Niye böyle anlamıyorum bitecek mi edecek mi cidden yorulduk yaa