Merhaba kızlar 19 Ağustos acil sezeryanla doğum yaptım oğluşum 11 günlük emzirmede problem yaşıyoruz daha sütüm tam gelmedi ilk iki gün küvezde kaldı biberona alıştırmışlardı unutturduk şükür ben kabızlık yaşıyorum ve bebekte de aynı sıkıntı kaka yapamıyor var mı önerisi olan neler yiyorum neler