Goncaeymen Arkadaşlar günaydın oğlum 1yıl 2 aylık hep saç çekme ısırma telaşında ve bu durumdan çok rahatsızım nasıl unutturucam bu yaptıklarını
Mgf Goncaeymen 11 aylik ayni dertten muzdaribim.sac cekme 4 5 ayliktan beri vr uyurkn bile cekerk uyuyo.simdi bide isirma cikti.ilk disini cikrdi simdi ikinci ptliyck.daha simdiden bylyse disler cogldikca nolur onu dusunuyorum.nptysam biraktramadim.
Ahmet_22 Mgf Goncaeymen bu aylarda genelde böyle oluyor zamanla geçiyor bir yaş 3 aylık aynı şekilde vurup ıssırıyor ama ben şuna dikkat ettim ben o ortamda onunla ilgilenmediğim ve başka çocuk kucağıma aldığım zaman yapıyor diye düşünüyorum
Mgf Ahmet_22 ya bnmki hobi niyetine cekistiriyo.okdar hosuna gidiyoki bn kizinca blki ckmz diye k8zar gibi ypiyorum daha cok guluyo ve ckmye devam ediyo.insllh buyudukce birakir.sacimin yarisi yok 😄