nur0758 Merhaba arkadaslar benegimin ayak tirnaklari hic uzamadi 74 gunluk. Doğduğundan beri hic ayak tırnaklarını kesmedik başına gelen var mı
anayimbenana__ nur0758 bizim de ayak tırnaklarımız ele göre geç uzadı sanırım ikinci aya yakındı çıkması, mesela baş parmağının hala tam uzamadı diğer parmaklarına göre, sanırım normal