Kızlar selam bugün itibari ile bebeğim tam 3 aylık oldu. Dün gece bebeğimin öksürük şikayeti ile doktora gittik doktor nezle başlangıcı dedi. Normal şartlarda kaçta uyursa uyusun bir iki defa emmeye kalkardı bebeğim dün 1 gibi uyudu bu sabah 6 buçukta uyandı hiç kalkmadı sabah emzirdim sınra tekrar geri uyudu. Sizce normal mi nezleyle bi alakası olabilir mi?