Buseespi kendi doktorun reçete yazıyor , ister aile hekimliğinde yaptırabiliyorsun ister kendi doktorunda ,
Aile hekimi reçetesiz aşı vurmuyor çünkü o yüzden reçete veriyor zaten doktor sana kalmış yanı benim doktorum yazmıştı ben ise kendim verdim değişen bişey olmuyor onların yapacağı şeyi bende yaptım