Arkadaşlar merhaba. 37. Haftada doğum yaptım ve bebeğim doktor gözetiminde 1 haftalık küveze alındı. Bugün için hemşiremiz benim emzirmemi istedi çok şükür bebeğim biraz uğraşlar sonucu memeyi kabul etti. Biz taburcu oluruz diye beklerken hemşiremiz bize kan tahliline bakıldığını ve sarılık değerinin 19 olduğunu söyledi. Mavi ışık veriyorlardı baktığımızda. Yarın için tekrardan kan alınıcak tekrardan emzirme denenicek ve sarılık riski geçtiyse inşallah taburcu olacağız. Fakat kafama takıldı doğduğundan beri hastanede ben elimden geldiğince süt sağıp götürüyorum azda olsa sarılık değerinin yüksek çıkması normal mi ? Ve sizce yarına kadar düşermi ? Yeniden yükselmeme için ne yapmalıyım ? Çok üzüldüm bugün 😔 Beni bilgilendirirseniz sevinirim.