8 ay 5 günlük kızım , 35+4 doğum yaptım agu da demedi suan babıldamıyor da geçen ay aa ee diye ses çıkarıyordu bu ayda bir kaç kere anne dedi ham dedi başka ses yok. Kahkaha atıyor gülmesi var göz tekrarı var sesine bakıyor . Gel gel yapınca geliyor ama üzülüyorum ses çıkarmaya calısırken sessiz diyor ya da nefesi içine çekerek söylemeye çalışıyor ses çıkmıyor.