1 hafta 10 gündür geceleri çok fazla sık uyanıyor nerdeyse saat başı büyüdükçe uykusu düzene girer heralde dedikçe 22 aylık oldu ne düzene girmesi daha da bozuldu geçiş dönemi mi acaba bilmiyorum ki artık uykusuzluktan basım agrıyor ve sinirli oluyorum sizin cocuklarınz nasıl acaba