Esrylkz Arkadaşlar sağdigim sütü buzdolabına koymuştum. Bebeğimi yedirmek için çıkardım ve tadına baktım çok tatsız. Bu durum normal mi değilse de meme reddi yapar mı?
Taze_annecik Esrylkz Normal tabi ki size tatsız gelebilir. Bebeğiniz farklı tat bilmiyor ki p yüzden lezzetli gelir ona
Esrylkz Taze_annecik öyle mi teşekkür ederim şu aralar bi meme reddi yaşıyoruz da bende buna bağladım
Taze_annecik Esrylkz Meme reddi her bebekte oluyor malesef. Emzik biberon kullanıyorsanız olabilir. Sütünüz az geliyorsa olabilir. Burnu tıkalı olabilir.