Aysbl park yatak kullanıyorum çok memnunum şuan büyüdüğü için montosori yatağa gececegiz 2 yaş itibariyle ama doğumdan 2 yasa kadar park yatak çok uygun hatta daha da kullanırız da bizim park yatak kardeşimin bebeginindi o yüzden eskidi artık o nedenle başka yatagabgecirmeyi düşünüyorum bziizm ki e bebekten .markası joi .taş gibi yatak istediğin yere katla götür. İçinde düşme vurma çarpma olayı yok ahşap yatak alam arkadaşlarım çok pişman