Baldanbal0707 Merhaba kızlar 2 aylık bebeğim var ve emziriyorum. Dişim çok kötü ağrıyor uyuyamıyorum, antibiyotik içmem lazım geçmesi için bı zararı olur mu veya başına böyle bir durum gelen oldu mu? Hafta sonu da düğünümüz var doktora gidip tedavi olamıyorum 😭😭
arastosunnesi Baldanbal0707 Merhaba öncelikle mutlaka doktora gidin. Bende hamileyken diş değil ama iltihabi bi sıkıntı çekmiştim ve doktor bana hafif antibiyotik vermişti. Bi zararı olmuyor. Ağrı içinde sadece Parol ama şunu şiddetle tavsiye ediyorum ki buz kompres yapmanız. Gerçekten inanılmaz rahatlatıyor.