11aylik oğlum bugün akşam üstü ateşlendi çok yüksek değildi ama gece biraz arttı hastaneye gittik domuz gribi olmuş doktor kimseyle görüşmeyin dikkat edin dedi. Bu hastalığı bilenler geçirenler nasıl yaptınız biz şimdi ilaçlara başladık bakalim inşallah ateşi çok çıkmaz tekrar beti benzi atti çocuğumun