Kızlar bir kaç gün önce ayağımda ufak lekelenmeler başladı kına gibi o gece çok bacaklarım ağrıdı sabah kalktığımda ayaklarımın altları dizlerim baldırlarım kına akmış gibiydi. İnternette mantar diyor ama mantarlık bir durumum yok bi kaç gün önce yine böyle olmuştu ayağım bu kadar değil ama o gün eşiminde elinde bardı. Bu durumu yaşayan var mı hangi bölüme gitmeli bir hastalık habercisi mi bilmiyorum korktum açıkçası yıkamakla çıkmıyor bir kaç gün sonra ya kendi kendine geçiyor ya artıyor. Bilen varsa yaşayan yanıtlarsa çok sevinirim.


