Dmtt06 merhaba bende yıllardır sigara kullanirim. Hamile kaldığımı öğrendiğim zaman günde bir ya da iki tane icicem diye kendimi sınırlandirmistim hatta sigarami değiştirip nikotin değeri yok denecek kadar az olan sigara alıp ondn içiyordum. Doktoruma da danismistim maximum 5 taneye kadar icebilirsin demişti o zaman bana. Tabii ben hic o kadar içmedim sadece çok çok kötü hissettigim zamanlar iki taneyi geçiyordu. Ya da tek başıma içmek yerine sirf kendimi tatmin etmek icin eşim icerken gün icinde üç dört sefer eşimden bir iki firt cekip baska icmiyodum. Sonrasında doğum yaptım erken doğum oldu sütüm gelmedi bebiş ememedi derken o üzüntüyle geri başladım uc kere dort kere falan iciiyodum. Sütüm artsın diye ugrasirken daha stresli olduğum icin sigara beni açıkçası rahatlatiyodu. Stresli gergin bi anne bebeğine daha az faydalı olur bence. Eğer o kadar zorlaniyorsaniz kendinizi uc tane icicem diye sınırlandirin ve genelde bebeğinizi emzirdikten hemen sonra içmeye çalısin. Bebek artık çok küçük değil saat başı istemiyodur herhalde memeyi ek gıda da aliyorsa. En azından diger emzirme saatine kadar ictiginizin etkisi gitmiş olur.