Dmtt06 çok çok zorlandığımda yalnızca 1 tane içeceğim diye kendinizi kodlayın ve o bir hakkınızı iyi anda kullanın, ben bu yöntemle içmiyorum. Ama çok bitkin hissettiğimde ya da gerçekten üzülüp kızdığımda yalnızca 1 tane içiyorum, işe yarıyor tavsiye ederim. Kilit nokta kendinize yalan söylemeden o hakkı kullanmak. Kolaylıklar dilerim.