tombikinannesi Kızlar bebeğim 42 günlük hırıltısı var sterimar sıkıp çekiyorum aspiratörle ama tekrar oluyo günde kaç kez sıkabilirim bu sterimarı nasıl yapıyosunuz
simiyyy Onun arkasında yazıyordu yanlış hatırlamıyorsam kaç kez sıkılacağı. 6 mıydı yoksa 1 yaşa mı 6 idi hatırlayamadım.
Ebruacr Serum fizyolojik daha iyi bizdede var o sorun hafif grip gibi 4 aylığiz serum fizyolojik yaptım sürekli şuan çok daha iyi