Rynmom yeni gördüm kusura bakmayın benim oğlum 4 aylıktan beridir çok düzenli hacamat oluyor şuan 26 aylık alerjilerini öğrendiğimizde eskiden kadim bilgi olarak yapılan bi hacamatı öğrendik neye alerjisi varsa biraz su ile mama gibi pişiriliyor biraz soğuduktan sonra balla karıştırıp macun gibi yapıyoruz ensesinden ve kuyruk sokumundan bebek hacamatı oluyor zaten bikaç damla kan çıkıyor o kanı silmeden o macun gibi yaptığımız karışımı hacamat yapılan yere sürüyor krem gibi ve silmiyor alerji durumuna göre cildi kabardı kızardı baya bi ama her defasında bu kızarıklıklar azaldı ve gitgide hiç kızarma olmadı bunu her ay düzenli yaptık buarada
yumurta buğday ve fıstık alerjisi vardı şuan tüm alerjileri geçti rahatlıkla yiyor herşeyi ve normal hacamata devam ediyoruz