26120 5 ay 7 günlük benimki de sizinki gibi aynı. Tırmanma, oturmayı isteme, yatmak istememe gibi. Ben hiperaktiflik olduğunu düşünmüyorum açıkçası bebek sonuçta bu ve bu şekilde büyümesi gerekiyor. Ben de zorlanıyorum ama sağlıklı olsun yeter ki. Kimsenin ne dediğini de takmayın yeter ki sağlığı yerinde olsun millet diyecek bir şey illa ki buluyor