Nehirmoms34 tam uykusuz 23 ayım geçti. Seni çok iyi anlıyorum. Emzirmeyi sonlandırdık 3.günümüz. Dün, bugün daha iyi oldu çok şükür. Biz sabah 6-7 lere kadar dolanıyorduk evde, hava aydınlanıyordu artık. Uyku rutini işe yarıyor diyebilirim. Her gün banyosunu yaptık dişlerini fırçaladık yatakta vakit geçirdik ve aynı saatte yapmaya dikkat ettik o zaman iyi ilerleme olmuştu