Kızlar merhaba. Benim bebiş 4 aylık biliyorum farkındayım çok erken ama yemek yediğim zaman ağzıma bakıyor, beni taklit ederek bişeyler yiyormuş gibi yapıyor, bir şey uzattıgımda kaşıkla ya da elimle agzını açıyor. Çok erken diye bir şey vermek istemedim. Ayın 5 nde randevumuz var doktoruma danışmak istiyorum. Siz verdiniz mi bu aylarda? Bazı bebekler hazır oluyormuş ama ben hazır değilim 😄😄