SaFrac benim oğlum da gözyaşı kanalı tıkalı doğdu. Biz de 6. Gün doktora götürdük ama bizim çok fazla şişlik vardı gözü ve burnu arasında. Yani gözü bile çok uzağa kaymıştı o şişlikten. Ama tam tersine çapaklanma akıntı asla olmuyor. 23 günlük şimdi bize de damla verdi ve masaj yapın dedi 1-1,5 aya geçiricez dedi. Baya indi şişlik çok çok az kaldı ama dediğim gibi hiç gözü çapaklanmıyor çok ilginç geliyor bana da bu. Sizin 5. Günden 9. Aya kadar şişlik vs olmadı mı sadece çapak ve akıntı mı vardı?