Kızlar 1 buçuk yaşında bebeğim var tepsiyi elinden Bi kaç kere aldım ama ağladı geri aldı neyse sonra çay tepsisini ayak baş parmağının tırnak üstüne düşürdü morardı orası ama oğlum baya ağladı yani. Neyse sustu uyuttum ama komşular ses yapınca tekrar uyandi ve miziliyor ağlıyor falan bende korktum acaba çıkmış olabilir mi diye annem dedi çıksa şişer sismemis sızlıyordur o şimdi dedi hastaneye götürüp götürmeyen arasında kaldım yeni uyumak üzere ama tepsi eski demir gibi olan tepsidendi. Önerebileceğiniz bisey var mı