ertugrulbey19 öncelikle geçmiş olsun 1 ay önce doğum yaptım bende 1 buçuk hafta kafamı hiç kaldıramadım yastıktan sürekli duş, kafein ve ağrı kesicilerle azaltmaya çalıştım ama en fazla 2,3 saat idare etti beni en son dayanamadım kafamı artık eşim sıkıyordu iki yandan başka türlü kalkamıyordum ayağı kalkıp hastaneye gittik hemen serum taktılar ve anestezi doktoru bana yastıksız düz yaticaksin geçene kadar gerekirse yatarak kucağında emziriceksin çocuğu bol bol bitter çikolata ve kahve tüket dedi eve geldim uyguladım o günden beri birdaha hiç öyle bir ağrı yaşamadım