kızımı memeden keseli 1 haftayı geçti ama hala goguslerim süt dolu ve acıyor annem biraz tülbent bağlayalım demişti onu bağladık fayda etti ama sürekli kullanamadim bide ilacı vardı onu da aldım ama o da hayretmedi bugün çok rahatsız oldugum için biraz elimle sagdım ve o vakitte beri hiç duemuyo sizlayarak damla damla akiyo süt gibi de değil sanki suya dönmüş ama bi türlü bitmiyo ne onerirsin doktora gitsem ne yapar ? Birkaç tanıdığım gittiğinde dr sağım yapıp gönderdi onu evde de yaparım ama bazıları da sagdikća daha olur dedi ne yapacağımı bilmiyorum lütfen yardımcı olun ya🥺🥺🥺