Elisa_mom7 Dunyamoldun temazsız atesölçermi yoksa vücut termometresi mi kullanıyorsunuz Ben vücut termometresi kullanıyorudym hep 35.9 36 çıkıyordu sonra temassız aldık şuan 36.6 cıvarlarında muhtemelen öbürü yanlış ölçüyordu benimde ateşimi 35.8 falan gösteriyordu
Neslihan_46 Dunyamoldun çok geçmiş olsun benim bebeğiminde düşük çıkıyordu bazen doktor üşüyor olabilir demişti
Turunckafam Dunyamoldun ateş düşürücüler yüksek girildiğinde yada gün içinde dönüşümlü verildiğinde oluyor demişti doktorum bana bizimde düşmüştü. Ellerini ayaklarını ısıtın ve ateşi cikmicak şekilde örtün üstünü 36. Lara çıksın ateş normal derecesine . Geçmiş olsun
Kahveninrengi Nabız sayısına bak. 120 nin altındaysa doktora gidin. Nabız ölçmeyi bilmiyorsan internetten videosunu izle. 1 dakikada 120 nin altı olmamalı. Dudaklarında ve parmak uçlarında pembemsi renk azalmış daha morumsu bir renk varsa acile gidin.