Kbra_0101 Kizlar aranızda Karadeniz li olan var mı yada 8 aylık bebeğiyle Karadeniz’e tatile giden var mı bebegiyle. Ben çok istiyordum eşimin de sözü vardı şimdi yeni tasindigimiz yerde biraz bunaldım adapte olamadık biraz tatile çıkıp rahatlariz bu sene taşınma stresiyle hiç tatil yapmadık ama Eylül sonuna izin alabildi ancak havalar çok mu soğuk olur çocuk hasta olur mu kıyafetlerini kışlık mi seçmeliyim tecrübeli anneler yazarsa sevinirim.yol konusunu da hallettik 10 saat ve direk gitmeyeceğim 1 gece başka şehirde kalıp 5+5 saat yapacağız oğlumu araba da bunaltmak istemiyorum taşınırken 26 saatlik yolda perişan olmuştu sizce ne yapmalıyım gitsem mi gitmesem mi çok kararsız kaldım kendim için gitmek istiyorum ruhen iyi gelir ama bebeğim e kötü mü olur bilemedim vicdan azabı çekmek istemiyorum
Hilalprlk Kbra_0101 5.5 aylık bebeğimle daha 2 hafta önce geldik Karadeniz turundan. İstanbul’dan, Trabzon’a geçerek başladık. Yolda arka koltuğa yatak yaptım rahat rahat gitsin diye. Acıktıkça emdirdim uyuttum. Sadece mağaraya girdiğimizde biraz üşüttü onuda hemen topladık çok şükür. Çocuk bence engel değil öyle düşündükçe daha çok problem çıkıyor
Demirac19 Kbra_0101 biz 3 çocukla biri 1 yaşında gittik 3 hafta önce çok güzel di, sonbahar da nasıl olur bilemem ama bence gidin en azından tecrübe olur
uynakbalina Kbra_0101 ne işin var eylülde karadenizde bol yağış karadenizliyim ama tavsiye etmem otelde oturacaksanız ne anlamı kalır tatilin
AysenurBaran Bizde Karadeniz gezisi yapmayı düşündük, karadenizliyiz de , fakat bebeğim 2 aylık,bolca yağış inişli çıkışlı engebeli yollara dayanamaz yani , Ege düşünün bence şimdilik 🫶
Kbra_0101 AysenurBaran teşekkür ederim ege ye nasip olursa seneye gitmeyi düşünüyoruz yagislari beni korkutmuyor da çok pimpirikliyim yağmur yağdığı an kapalı biyere atarım kendimi oteldeysek de cikmayiz dışarı sadece soğuk esiyor mu rüzgar vurur mu bu beni korkutuyor Aralık’ta doğdu oğlum çok şükür iyi baktım hiç hasta olmadı bu zamana kadar takı taşınana da dek birkere hasta oldu ben daha çok pimpiriklendim hiç hasta olmasın istiyorum tabi imkansız da hani ciddi bişey olmasin eşim de izin aldı hani gitmesek mi acaba diyorum hakkını kaybedersin diyor yani ya şimdi ya hiç çok kararsızım
Kbra_0101 Hilalprlk biz malesef Eylül sonuna gidebiliriz o zamanlarda havası nasıldır bilmiyorum işte yolumuz da o kadar uzun değil zaten 4 5 şehir gezeceğiz mesafeleri birbirine yakın her yerde 1 gün dururuz yağmur yağarsa 2 gün o şekilde planladim kendimce bu arada bebek arabası kullanabildiğiniz mi yoksa kucakta mi tasindiniz hep biz daha çok merkezleri gezeceğiz ben yayları pek sevmem dağ taş ayak ne yapayım ben derim 😅
Hilalprlk Kbra_0101 sonbaharda sen kışlık mutlaka koy yanına gidiceksen. Yayları falan sevmiyorsan çok rahat gezebilirsin. Biz dağ bayır çıktık 😂 Bebek arabasını kullanabilirsin bence ben kanguru götürdüm yanımda arabayla çıkamayacağım yerler olursa diye bende her gün 1 şehirde kaldım kolay oldu çok şükür. Bebekten bebeğe uzun yol değişebilir tabi
Kbra_0101 Hilalprlk koyacağım kışlık ne olur ne olmaz şemsiye de alacağım yanıma harp a gider gibi herşeyi alcam😄
Kbra_0101 uynakbalina kış geliyor zaten yaşadığımız şehir de de yağmurlar yağacak soğuk olacak hiç bı dışarı çıkmayacağız bu yaz hiç tatil yapamadik taşınma süreci geçirdik çok bunaldım gurbetteyiz çocuğum 8 aylık zor döneme girdik hep onunla ilgileniyorum biraz ruhumu dinlendirsem oğlum için daha verimli bı anne olurum diye düşünüyorum teşekkür ederim tavsiyeniz için ama eşim anca izin alabildi ve eğer şimdi gitmezeem birdaha Karadenize eşim asla götürmez bu benim hayalimdi 🙏
betuuls Kbra_0101 ben Karadeniz’in batısındayım ama. Gidilir neden gidilmesin ki. Sadece Karadeniz her mevsim yağmurludur. buna göre hazırlıklı gidin yeter 😅 yine yazlık ve uzun kollu hırka, terlik, spor ayakkabı gibi alın yanınıza ne olucak. Çocukların gezmeye engel olmaması taraftarıyım bu sebeple oğlum doğduğundan beri geziyoruz. Tabiki zor olduğu zamanlar ama sonuç olarak gidip görmüş oluyorsunuz 😍
Kbra_0101 betuuls bende o dusuncedeyim eğer çocukla biyere gidilmezse yıllarca hicbiyere gitmeden çocukları buyutmekle meşgul olursak hayattan hicbi tat alamayiz robot gibi gezeriz ortalıkta sonra bı bakmışsın yıllar geçmiş gençliğinden çok şey kaybetmişiz o yüzden bende gezmek istiyorum sadece korkuyorum hiç tatile çıkmadım bebeğimle nasilbi deneyim bilmiyorum ama ya hasta olursa diye tedirginim illaki hava değişiminden biraz mayisir ilerisi olmaz inşallah 🙏herşeyi alacağım yanıma
rabia87 Oğlum 14 aylık şu an Trabzondayız gündüzleri hava çok güzel kısa kol şortla gezdi ama akşam çok serin oluyor pantolon ve kot ceket giydirdim artık yavaş yavaş soğumaya başlar dedi haftaya yağmurluymuş hava ona göre yanına bişiyler alırsın
Hilalprlk Kbra_0101 mutlaka sinek için koruyucu al yanına ben almadım hep ısırdılar. Bebeğede al incia nın olması lazım temiz içerikli. Birde ısırdıktan sonra sürülen stick şeklinde kremlerde var ondan da alabilirsin
betuuls Kbra_0101 birşey olmaz merak etmeyin. Dediğiniz gibi hava değişiminden olabilir. Biz bir haftada 3 şehir değiştirdik. Kapadokya-Sakarya-Zonguldak. Oğlum 2 yaşında biraz boğazları acımıştı ama geçti gitti sonuçta yani 🤗 iyi gezmeler, hayatın ve tatilin tadını çıkartmak dileğiyle 🌸
Kbra_0101 Kbra_0101 bizim gideceğimiz tarihlerde hiç yağmur gostermiyor tabi Allah bilir yağarsa da bir iki gün tek yağsa harika olur hem yagmurunu da görmüş oluruz
Umayduru25 Kbra_0101 gıt bence en guzel kucukken gezılıyor ustune uzun kollu al gunduz sıcak olabılır ama aksamları soguk olur uyku tulumu al gece yatmaya sıcaklıga gore gıydırırsın hırka al yelek al bebegını en ıyı sen bılırsın rahatca gezerım bebegım uyur va dıyosan gıt
Kbra_0101 Umayduru25 teşekkür ederim alacağım hepsini yanıma zaten uyur benim bebeğim uyumasa da bize eşlik eder sürekli evin içinde olduğumuz için dışarıyı çok seviyor zaten benim tek korkum hastalanması ilk defa bebekli tatile gideceğim için bilgisizim