Kizlar aranızda Karadeniz li olan var mı yada 8 aylık bebeğiyle Karadeniz’e tatile giden var mı bebegiyle. Ben çok istiyordum eşimin de sözü vardı şimdi yeni tasindigimiz yerde biraz bunaldım adapte olamadık biraz tatile çıkıp rahatlariz bu sene taşınma stresiyle hiç tatil yapmadık ama Eylül sonuna izin alabildi ancak havalar çok mu soğuk olur çocuk hasta olur mu kıyafetlerini kışlık mi seçmeliyim tecrübeli anneler yazarsa sevinirim.yol konusunu da hallettik 10 saat ve direk gitmeyeceğim 1 gece başka şehirde kalıp 5+5 saat yapacağız oğlumu araba da bunaltmak istemiyorum taşınırken 26 saatlik yolda perişan olmuştu sizce ne yapmalıyım gitsem mi gitmesem mi çok kararsız kaldım kendim için gitmek istiyorum ruhen iyi gelir ama bebeğim e kötü mü olur bilemedim vicdan azabı çekmek istemiyorum