Seda_gul Amh problemi yaşayıp ikinci defa anne olan arkadaşlar var mı? Ben düşük amh ile doğal yolla gebe kaldım sağlıklı şekilde de bebeğimi dünyaya getirdim çok şükür. İlk gebeliğimdi tekrar hamile kalabilir miyim acaba?
Gorkemm Seda_gul benimde amy düşüktü.. aynı şekilde bende kızımı dünyaya getirdim fakat doktorum önemli olanın düşük amh değil yumurta kalitesi olduğunu belirtti.. yani 1 tane bile yumurtan olsa sağlıklı ve kaliteli olduğu sürece amh düzeyinin bir önemi yok
butterfly06 Seda_gul aradan yıllar geçmiş ama ikinciye gebe kalabildiniz mi acaba aynı durum bende de var da
Seda_gul Gorkemm kaç yaşındasın amh in kaçtı? Ben evliliğimin üçüncü ayında öğrendim ve doktorum bana doğal yolla gebe kalamazsın direk tüp bebek dene demişti. O bir ay neler yaşadım nasıl üzüldüm. Ve bi daha adet olmadim hamile olduğumu öğrendim
Gorkemm Seda_gul amh'in yaş ile hicbir ilgisi yok tamamen genetiginiz ile alakalı.. 18 yaşında bir kadının amh düzeyi 0.2 iken 45 yaşındaki bir kadının 4.00 olabiliyor.. ben 32 yaşındayım.. amh testi yaptırdığımda 29 yasimdaydim ve 1.40 çıkmıştı.. bu sebeple doktor önemli olanın kalite olduğunu ama yine de anne olmak istiyorsam 5 sene için de gebe kalmamı önermişti
Seda_gul Gorkemm hmm sizinki yüksekmiş. Benim annem de 30 32 arası menepoza girmiş. Ben şu an 27 yaşındayım amh 0,64 dü. Fsh da yüksekti. Bunu sormamın sebebi oğlumun bir kardeşi olsun çok isterim. Korunmayı fazla uzatmak istemiyorum bu yüzden