gunesssmom Kızlar öncelikle iyi akşamlar ben doğum kontrol hapı kullaniyordum ve bıraktım 20 gün oldu adet görmedim test yaptım o da negatif böyle bir şey yaşayan var mı normal mi acaba? Yani adet olamayınca daha çok stres oluyorum