Kızlar 11 aylık olacak bebeğim yeme konusunda çok iştahlı değil (mama+meme olarak gidiyoruz) eline birşey tutup yemiyor hastalık geçirdik hepten iştahsızlaştı , eline bişey tutup yesin istiyorum ağzına koyduğum şeyleri 2 kez yiyor sonra yemiyor ben anlamadım ne yapacağım 🤦🏼♀️🤷🏼♀️