Merhabalar, 33 aylık oğlum ne gece ne de gündüz uyumak istemiyor. Desteksiz uyumuyordu zaten ancak şu süreçte uykuya geçişi çok zorlaştı. Saatlerce uykuya direniyor. Dönemsel olabilir mi, benzer şeyler yaşayanlar var mı? Yada önerileriniz varsa çok sevinirim.