789busra_ merhaba guzel anneler addetıme 2 hafta kala lekelendım kasık agrısı karın agrısı cektım ve addetıme halla var ama sol kasıgım agrıyor sizce hastaneye gıtmem gerekıyomu .?
Turna-9 789busra_ bende de aynı şikayet var dünden beri sol kasığımdan anüsüme kadar bi sancı hissediyorum gaz sıkışması gibi sanki ama değil ve lekelenme var, gebelikten şüphelendim test yaptım ama negatif çıktı. Enfeksiyon olduğunu düşünüyorum
Hilalprlk 789busra_ bi önceki cevabınızda hamilelikten bahsetmişsiniz test alın bir bakın bence sonra hastaneye gidersiniz olmazsa