Merhabalar, sezaryen olalı 3,5 ay oldu. Reglim henüz başlamadı ama geçen hafta kahverengi lekelenmem oldu sonrasında bir daha lekelenme yaşamadım ta ki düne kadar. Dünden beri pembemsi ve kahverengi lekelenmem var. Bunun sonrası kanama mı oluyor? Sezaryen sonrası kanaması bu şekilde başlayan var mı yoksa direk kırmızı kanama mı başlıyor?