Kaderikra Durdudilerrr benim vardı canım hemde 2 adet biri 7 cm biri 5 cm di hatta 5 cm olanının içinde kan toplaması vardı üstelik troid doktor hamile kalman çok zor dedi 4 yıllık evliliğim boyunca hiç korunmadım ve 4. Yılımda rabbim nasip etti umudumu kaybettiğim anda güneş dogdu diyebilirim
Kubra1213 Durdudilerrr ben🙏🏻🙏🏻🙏🏻Hemde sağ ve sol yumurtalığımda olduğu halde ilk bebeğim düşük oldu 8 haftalıktı şimdi çok şükür kızım kucağımda 10 aylık oldu. Gerçekten düşünme ve rahat bırak kendini o zaman olur
guls28 Doğal yolla . 7 cm vardı hamile kaldım kendiliğimden hatta bir ay daha hamile olmasam tedavi olmayı düşünüyordum 6 ay korunmasız ilişkiden sonra oldu
Durdudilerrr guls28 bnde de var kist şu an için 2. Bebek düşünmüyorum korunmaya gerek var mıdır acaba yoksa nasilsa olmaz diyip korunmasam olur mu
guls28 Durdudilerrr ben korunuyorum valla çok da korkuyorum çünkü doğal yolla kaldım üstelik hamileyken aşırı küçüldü su an daha riskli yani
sum2603 Ben canım. Sezeryan ameliyatımda farketti doktor hatta onuda almış. Kendiliğinden hamile kaldım.
sum2603 Durdudilerrr bi kaç kere adetim geç geldiğinde bekarken yapmıştım. Ama doğumumdan önceye kadar kistimden hberim yoktu.
Kaderikra Durdudilerrr valla normalde korunuyorum ama eşimle geçen akşam kazaya kurban gittik hadi hayırlısı
Mucizebebek Durdudilerrr 😍evet canım sezaryan anında doktorum bile söyledi sen bu kistle hamile kalmşsın bebeğin senin mucizen dedi☺️ Ama ben soğan kürü kullandım
Durdudilerrr Mucizebebek nasıl yaptın bana da verir msn tarifi? amacım hamile kalmak degil kist ten kurtulmak çünkü kanamam oluyor sürekli.. psikolojim bozuldu her lavaboda kan gormeken ilaç kullanıyorum kanama dursn diye ama ne zamana kadar kullancm ki emziriorm da
Mucizebebek Durdudilerrr emzirenler kullanıyormmu bilmiyorm canım ben hamile kalamıyordum onun içn kullandm