Anneler 3 yavrum var en küçüğüm 1 yaşına girecek küçük kızım 5 büyük kızım 9 yaşında büyük kızım tam gün okula gidiyor 2 buçukta çıkıyor. Bir kreşten teklif aldm idareci olarak gurbetteyiz kimsemiz yok çalışmayı çok istiyorum ama nasıl olur cesaret edemiyorum sabah 9 akşam 5. Derse girmeyeceğim sadece idari işlerle ilgileneceğim küçük kızımı zaten kreşe verecektim oğlumla yapabilir miyim ne dersiniz ? Çok istiyorum ama nasıl kızım okuldan gelince ödevleri olacak vs 🥹