Merhaba hanımlar.. 5 yıl sonra ikinci bebeğim doğdu yeni bebek yeni huylar acemileştim kendimi yine burada buldum, hoşbuldum :)
Konu şu ki bebeğim 13 günlük oldu 3-4 gündür sadece pusette uykuya dalıyor, öyle ki gece bile onda uyuttum dün bi gram uyuyabilmek için. Şuan çok küçük olduğu için anne karnı gibi hissediyor sanırım. Sürekli pozisyon değiştiriyorum zaten alıp sık sık emziriyorum. Puseti bu şekilde aktif kullanan var mı? Bi sorun yaşadınız mı? Çok mu zararlı? Beşiği var, salona aldığımız farklı bi beşik daha var, reflü yatağı var ama çocuk pusette iki büklüm uyuyo :( yanıtlarsanız sevinirim.