Ben naçizane görüşümü paylaşayım sizinle. Bence bu gelişim geriliği ile ilgili güncelleme yapılacak yakında. Zira, bizlerin çocukluklarından farklı artık bu çocuklar, daha az insan, daha az bebek görüyorlar. Hele de zaten pandeminin yavaşlattığı dönem akabinde.. çocukların çoğunda var bu, bir yaş (veya belli bir dönem) için belirlenen standartlarda olmayınca haliyle gelişim geriliği deniyor. Ama ekstreme gerilikler olmadığı müddetçe, hele de ilgili anne baba var ise bunu kısacık sitede atlatamayan çocuk yok. Evet bir anne olarak hay Allah dediğinize eminim, ama bence oyuncaklarla, dışarıda bol bol gezmelerle (acm değil de açık hava), çocukla bol bol konularak, oynayarak bence kısa sürede GOP diye yakalayacak, hep öyle oluyor çünkü.. çok endişe yapmayın bencd biraz ilgi ile düzelen bi durum ;)