Brcnnnnn 15 aylık bebeğim normalde her zaman içtiği mamayı yaklaşık 120 cc içerdi günde 3 sefer 15-20 gündür en fazla 30 cc içip itiyor biberonu çözemedim sebebi ne olabilir yaşayan varmı aynı durumu?