Merhaba! Anneler ; ben grip oldum ama çok hafif , burun akıntım ve hapşırmam var sürekli , oğlumda hapşırıyo burnu Genzi falan dolu sesten anlasıldıgı üzere, burun temizliyorum ama sesi kaybedemiyorum genzi dolu resmen balgammı ne nasıl geçer nasıl geçiririm huzurlu nefes alsın bebeğim