2 yaşında iki kızım var.Biri uzun uzun cümleler kuruyor çok konuşuyor fakat diğeri konuşmuyor tek kelimenin bile ilk hecesini söylüyor.istemiyorum değil ist diyor sadece.Çok hırçın ve saldırgan kırıyor döküyor vuruyor oyuncaklara bu aralar da ikizine vurmaya başladı tırmalıyor saçını çekiyor bazen kızıyorum maalesef bazen konuşmayı deniyorum işi oyuna vuruyor beni dinlemiyor var mı tecrübesi olan 🙏