Merhaba bebegim 1 ay 4 gunluk 2 gun once hepatit b nin 2.nci dozunu olduk ilk gun yine iyidi ama su iki gundur hem ishal hem huysuzluk var hele bu aksam artik aglamaktan catladi bebegim. Yan etkilerini yasamayan oldugu kadar yasayanda bi o kadar kisi var bebekten bebege degisiyor demekki benim sorum yasayanlara kac gunde bitiyor bu yan etkiler ne uyuyabilio ne rahat durabilio surekli huysuz surekli aglio?!