Mothertwins benimki 9.aydan beri diyor bilinçli dediğine eminim çünkü nenne diyor sadece bana diyor başka kimseye veya kendi kendine de demiyor kendi kendine genelde dada dede adu du da falan der şuan 10 aylık, ama acıkınca, uykusu gelince, hysuz olunca i, düşüp canı acıdığında,aynı odada değilsem evde nenne nenne diye emekleyerek beni arar, uykudan uyanınca nenne nenne diyor hep başka hiç demez ordan analdım anne dediğini