Kesinlikle kullanmayın bağırsak florasını bozuyor bebeği emzirdikten sonra gazın mideden çıkmasını sağlayın bağırsaklara inince 2 gün dolaşıyor orda çünkü bu nedenle gazlı oluyor kolik dışı gazdan bahsediyorum sürekli midede birikip bağırsağa inmesi sonucu gaz sancıları artıyor bebeklerin her boşluğunuzda ağızdan gazını çıkarmayı deneyin azaldığını farkedeceksiniz kızlar ben öyle yapıyorum denendi onaylandı ✅