Mamacita22 benimki hem büyük hem de sarkık. Geçen gün üniversiteye meme küçültme ameliyatını konuşmaya gittim. Emzirme bitikten sonra 6 ay geçmesini bekliyoruz ve iz kalır dedi. Neden iz kalacağını anlamadım ama vazgeçtim, spor yapacağım o şekilde artık nasıl toparlanırsam. Eşim de bıçak altına yatmamı istemiyor zaten vazgeçtim ameliyattan.