gulyabani Kızlar bebeğim 13 ay 20 günlük şuan. 2 haftadır yavaş yavaş yürüyo dışarda baya gidiyo ama evde emeklemek istiyo böyle olan var mı bebişi nasıl alıştırcam😄yürümek sadece dışarda ibaret sanıyo galiba😂
Meri-Mel gulyabani masallah sübhanallah canım henüz sadece emekliyoruz hiç bilmiyorum yazmak istedim üstte kalsın 9 ay 17 günlük kızım da
Caglaaat gulyabani ay bizimde aynı ya 13 aylık dısarda baya gitmek istedigi yere yürüyo ama evde asla yürümek istemiyo emekliyo😂
zilanmiranyildirak gulyabani benimki de tam tersi dışarda yuruyemiyo korkuyor sanırım ama evin içinde istediği yere gidiyo yürüyo
gulyabani zilanmiranyildirak kızım da ilk adımlarını evde attı dışarda korkuyodu sonra dışarda alıştı biraz evde devam🫠
zilanmiranyildirak gulyabani benimki yürümeye başlayalı bir hafta oldu sadece evin içinde sürekli arkasından gitmeme rağmen düşmekten her tarafı morarmış