Aylingneess ahhhh güzel anne hepimiz seni öyle güzel anlıyoruz ki ama sakin ol bak yalnız değilsin 💪 öncelikle bebeğin çok uzun bir yolculuktan geldi içeride keyfi yerindeydi ekmek göbek kordonundan su keseden geçindi gitti Bi de işin kötü tarafı rabbim öyle güzel yaratmış ki karnın içi de bebeğinin ihtiyacı olan sıcaklıktaydı.. Senin sesin dışındaki sesleri doğru düzgün duyamıyordu eee malum organlarının sesi kalbinin sesi içerisi curcuna 😊 demem o ki sancılı süreçler bunlar nedenini anlamazsın herşeyi tamdır ama ağlar işte ne yapsın garip ağlamaktan başka bildiği bir eylem yok ki 🤷♀️ bak şimdi 3 çocuk büyütmüş bir anne olarak yazıyorum buraya 3 çocuk derken 1i benim oglum 2si komşularımın çocukları 😂 biz doğu görevini şırnakta yapıyorduk tabi apartman hep asker polis önce ben dogum yaptım ardımdan iki komşum ne anamız vardı yanımızda ne babamımız eşler desen nöbette hepimiz aynı kaderi yaşıyorduk anlayacağın o dönem yeni dogum yapan arkadaşlarım öyle bitkin düşerlerdi ki artık bebeleri ben alır getirirdim eve hadi sen biraz uyu dinlen bana emanet diye bebeğin diye iyi kötü bebekler hakkında sağlam bilgiye sahibim kurslar seminerler derken geliştirdim kısaca kendimi gel gör ki o ciyak ciyak ağlayan bebekler benim eve gelince mışıll mışıl aralıksız 4 saat uyurlardı.. 🙊 Peki bu bebekler ne ister öncelikle sakin mutlu kendi ile barışık bir anne ister 🌸 enerjilere inanır mısın bilmem ma sokakta bize gülümseyen bir çocuk bile içimizi sımsıcak yapmaz mı? Öyle düşün.. Sakin ol en gerildiğin anlarda bile öp kokla bebeğini bir hazine var kollarında. Bunu geçtin başka ne ister? Karnı tok olsun ister hadi doyurduk dedik ee bunun Bi de gazı var aman evlerden ırak 4 fön makinesi yakmış biri olarak söylüyorum ki çok zor ovala dur ovala dur 🤦♀️ telefon uygulaması varmış çok geç fark ettim 🙊 gerçekten ilaç gibi geliyor o fön sesi bebeklere ee ne yapsın minik kuzum 9 ay içeride hep ona benzer sesler duydu kendini güvende hissediyor malum❤️ baksana bizim dünyamız fazla gürültülü değil mi? Hele o telefonlar televizyonlar 🙄 içeride simsiyah karanlık bir yerde kalan bebeğin bir anda rengarenk bir yere düştü ve ne yazık ki bu elektronik aletler bebeğini korkutup ürkütüyor olabilir 😕 başka ne isterlerrr, ortam sıcaklığının istedikleri gibi olmasını isterler tahmini 18-24 derece olarak değişiyor bu sıcaklık sen annesin bu sıcaklığı bebeğine göre ayarlarsın zaten 😊 bir de bak mis gibi tertemiz ve yumuşak bir yatak isterler ve mümkünse her gün düzenli havalandırılan bir ev ama bence en çok huzurlu bir yer isterler evini huzurlu tut seni rahatsız eden herşey bebeğini de etkiler hiç unutma ve en çok sarıl evladına bol bol ona en iyi gelecek ilaç tenin ve teninin kokusu 💕 bak Bi de her ne kadar çevren şunu desede ki kesin derler aman sese alışsın aman ışığa alışsın.. Boşver alışmasın şimdi düşünsene sen uyurken yanında davul çalacak kalkıp indirmez misin tokmağı çalanın kafasına 😊 hadi Bi de ışıkta uyumayı dene.. Olmaz olmaz kapat ışıkları ben oglumun odasına 1.5 yaşına kadar siyah perde çektim hem karanlık ortam büyüme hormonunu da fazla salgılatıyor benden söylemesi bak Bi de bence şu da çok önemli ılık bir duş arkasından bebe yağlı masaj pamuk gibi pamuk.. Çok gerginsin çok yoruldun belki açsın ve ya biraz müzik dinleyip dinlenmeye ihtiyacın var belki bedeninden çok ruhunu dinlendirmeye ihtiyacın var biliyorum ve seni çok iyi anlıyorum elimden bişey gelse ve yardımcı olabilsem keşke ama burdan elimden gelen tek şey sana sakin ol gerçekten geçecek sen üzülürsen gerilirsen bebeğine de geçer sakince bekle ve elindekinin kıymetini çok iok çok bil demek 💕