ElaBuse benim kızımda 15 16 aylıktı yürüdü endişe etmeyin kendisini hazır hissedince yürüyecektir. 18 aya kadar normal. Sıralaması bile bunun işareti. Her çocuk farklı geç yürümesi gelişim geriliği değildir gönlünü ferah tut güzel anne ☺️ bir de tavsiyem var d-vit ampul var eczaneden alın kırıp kaşığa dökün içirin tek seferlik bir şey bize doktorumuz önerdi. Kemikleri güçlendiriyor. İçirdiğim günün akşamı ellerini bırakıp ilk adımlarını atmıştı.