eskisehirli26 Anneler bir arkadaşımın bebeği küvezde anneyi alıyorlarmış sadece emzirmek için, bebeği nasıl uyandırıp emzirebilir. Ben yenidoğduğunda ayağının altından vurarak kaldırıyordum siz neler yaptınız. Bebeğim aç kalıyor diyor arkadaşım uyuyormuş sürekli
Kbckr52 eskisehirli26 canım küveze alınan bebekler için annenın ayroyeyten süt sağıp getirmesini istiyorlar ve bir paket mama istiyorlar aileden
Ebruacr eskisehirli26 canım benim bebeğimde kuvezde kaldi emzirmeye giriyordum tek 3 saate bir burnunu filan sıkıyodum hafif hafif uyanana kadar
yagmurkokusu_ eskisehirli26 topuğunu sıkıyordu hemşireler bende sıkıyordum burnunu sıkıyorlardı altını açıyorduk ne yapsakta uyanmazsa kokluyordum geri veriyordum 10 15 dakika bekliyordum.
Kbckr52 eskisehirli26 ayaklarına dalan şey yapıyordum emmedıgı kadar emiyordu her gün sabah akşam süt sağıp götürüyordum