4 aylığız hemşire bıngıldağın kapandığını çocuk doktoruna gitmemizi söyledi gittik ordan merkeze yolladı şehir hastanesine gittik orası da kan aldı bekliyoruz gittiğimizde nörolojiye yönlendirecek , daha önce başınıza geldi mi ne gibi durumlar oluyor bıngıldak erken kapandığında